LEEFTIJD:

De KVS is voor kinderen in de leeftijd van 6 t/m 12 jaar.

De kinderen worden verdeeld over 3 leeftijdscategoriën:

- 6 & 7 jarigen

- 8, 9 & 10 jarigen

- 11 & 12 jarigen

De vrijwilligers staan op de maandagochtend klaar met leeftijdsbordjes zodat de kinderen zelf naar hun eigen leeftijd en de daarbij horende leiding toe kunnen lopen.

In elk groepje zitten gemiddeld 10 à 12 kinderen.

LOCATIE:

Sportpark De Hazenberg in Brummen

Voormalig handbalveld - Rhienderstein 8

Op onze contact-pagina vind je een routekaartje.

Tijdens de KVS kun je ook onze bewegwijzeringsbordjes volgen.

KOSTEN:

Voor een hele week vol speelplezier betaal je slechts €17,50 per kind. Kinderen van 9 jaar of ouder kunnen voor €2,50 extra van woensdag op donderdag deelnemen aan een spannend nachtspel en daarna blijven slapen in de grote tent.

KAARTVERKOOP:

De kaartverkoop start na pinksteren.

Kaarten zijn te koop bij"

Stichting Welzijn Brummen

Graaf van Limburg Stirumplein 5

6971 CE Brummen

Op de KVS-maandag voor aanvang (vanaf ca. 9.30 uur) verkopen we bij de ingang van het KVS-terrein de allerlaatste kaarten. OP = OP!

BELANGRIJK OM TE WETEN:

- Zorg ervoor dat uw kind elke dag een lunchpakketje bij zich heeft.

- Harlekijn zorgt elke dag voor (onbeperkt) limonade zonder kleurstoffen.

- Trek uw kind elke dag oude kleren en schoenen aan.

- Geef uw kind elke dag zwemspullen mee. Ook voor de zeskamp kan dit handig zijn. Geen diploma is geen probleem, maar geef dan wel even bandjes mee.

- Medicijnengebruik of andere bijzonderheden graag vooraf melden bij iemand van de werkgroep.

Voor dringende zaken of af/ziekmelding tijdens de week bel: 06-39229446.

- Zorg dat uw kind zijn/haar "entreebewijs" op de maandag bij zich heeft en inlevert bij zijn/haar leiding.

- Voor de kinderen, van 9 jaar en ouder die blijven slapen, het volgende graag meegeven:

Luchtbed/matras, slaapzak/dekbed, pyjama, kussen.

Voor in het bos graag:

Dichte schoenen/laarzen, lange broek/legging, vest/shirt met lange mouwen.

- Controleer uw kind elke dag op teken! (info: tekenradar.nl).

GEVONDEN VOORWERPEN:

Deze worden apart gehouden en dagelijks gepresenteerd op de trailer. Na de KVS gaan alle gevonden voorwerpen naar Stichting Welzijn Brummen (Plein Vijf) waar ze dan ook af te halen zijn.

Wij proberen een zo veilig mogelijk programma aan te bieden, maar deelname blijft voor eigen risico.